Underbara Dag!

Nu har allt förutom matvarorna flyttats från lägenheten. Det tog ca 5,5 timmar att flytta alla grejer från ena lägenheten till den andra. Linnéa och Henke är trötta, stela och ömma idag. Själv så är jag pigg, glad och kry. Har några blåmärken på underarmarna men annars så är jag i toppform idag! Så idag blir det att pyssla på i lägenheten, packa upp lådor och få alla grejer på plats. Jag älskar sådant!
Vilket inte resten av hushållet gör, men de blir mer för mig, woho!
Har precis ätit klart frukost hos Henkes föräldrar, gott och trevligt.
Det ligger dessutom ett tunt lager med snö på marken och det är ca -4 C, underbart!
Detta var en ljuvlig dag att vakna upp till.
Mys, mys, mys. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †