Three is The Magic Number ;)

Trodde gårdagen skulle vara precis som vilken dag som helst, men icket, blev betydligt bättre än så.
Det började med att Ludde ringde och vi träffades inne i stan för att umgås lite. Satt nere vid älven ett tag och bara snacka lite, sedan kom Ludde på idéen dra upp till EFS och kolla läget. Det var ganska dött, i princip alla hade dragit där ifrån. De få dom var kvar skulle dra till Byske på en lovsångskväll så jag och Ludde hängde på. Först blev det dock en snabbvisit hos Manne, riktigt trevligt faktiskt.
Jag tyckte först att det var lite segt på lovsångskvällen, men den blev riktigt bra i slutändan, speciellt förbönen i slutet. Den var magisk och helt awesome!
Under dagen hann både jag och Ludde dessutom gå med i en utmaning/tävling tillsammans med Linnea, Cissi Lind, Hompa och Gustav. Som går ut på att inte äta eller dricka något onyttigt och så får man poäng genom att träna. Hoppar man över en måltid eller äter/dricker något onyttigt så får man minuspoäng. I den här utmaningen är man dessutom i lag/par så det gäller inte att bara presterna bra själv, utan det är lagets prestation som räknas. Den här utmaningen skulle egentligen ha börjat idag, men eftersom Hompa åker till Lyksele idag så börjar vi på onsdag istället. Men jag börjar idag ändå, lika bra att vänja in sig så fort som möjligt.
Nu --> Duschen, Sen --> mot brodet Niklas och brorssönerna M1 & M2.
Ska försöka övertala min lillebror att hänga med också, men vi ser väl hur det går. 
Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †