Strandad

Det var tänkt att jag skulle vara med min käre bror Niklas idag och pojkarna, men har fortfarande inte hittat den där sladden så jag kan inte ringa honom. Min lillebror har ju en mobil, men är utan pengar så jag kan inte ringa från den heller. Det finns dessutom ingen hemtelefon här. Jag har alltså ingen möjlighet att kontakta min bror, men om han är smart så kommer han ihåg att Eric är här och ringer på hans mobil.
Det som suger ännu mer är att jag vaknade med en huvudvärk i morse och den har fortfarande inte försvunnit. Så även om han kommer på att han ska ringa till Eric så kan jag inte komma och umgås med dem, för så fort jag rör på mig snabbare än snigel fart känns det som om huvudet ska sprängas.
- Yey, for me!
Det är värsta är om de går hemma och väntar på att jag ska komma eller höra av mig men jag gör inte det. Det sista jag vill är att göra pojkarna besvikna..
Det bästa vore om både Niklas och pojkarna har glömt bort att vi ens skulle ses idag. Jag hoppas på det, för då har jag inte förstört deras dag iaf.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †