SkogsRetreat

Nu känns det som en evighet sedan jag skrev senast, med drygt två veckor är ganska lång tid ändå..
Anledningen till att jag inte skrivit är att jag har var på min egna lilla "retreat" i stugan, jag har helt enkelt flytt världen i några dagar. Ibland blir det bara för mycket, alla trycker på från olika håll. Det är klart man vill vara där för familj och vänner, men man kan inte hjälpa alla 24/7, så då kände jag att jag ville bara försvinna ett tag från jordens yta och bara vara med mig själv och ta hand om mig själv. Lite ensamt blev det ju, men ändå skönt.
Sedan så har jag varit i våran kära huvudstad på Stockholm International Gospel Choir festival. Eller egentligen så hette det kör och inte choir, men det både låter och ser bättre ut med choir.
Det var otroligt roligt och givande. Det var nog bättre i år än vad det var för två år sedan, fast det var otroligt bra då också, kan ju bero lite på sällskapet kanske.
Längtar, längtar, längtar till nästa gång!
Idag har jag träffat min underbara och fina vän Nettan som är på besök här i Skellefteå under veckan. Det var trevligt att se henne och umgås lite. Önskar bara att vi kunde ses oftare.
Börjar vara dags att sova.
Night Folks.
Mors!
 
Finaste Kören!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †