Sense & Sensibility

Vart tog allt förnuft vägen?
Jag är en person som brukar låta mitt förnuft tala högre än mina känslor oavsett hur mycket mina känslor skriker. Men jag måste ha tappat bort förnuftet någonstans, för just nu känner jag mig som en påse full av massor av olika kännslor som bara vill ut i friheten.
Det kanske är straffet för att ha låtit dem förtryckas i flera år, inte vet jag..
Vad gör man av dem? 
För jag vet inte.. Jag vill ha tillbaka mitt gamla hederliga förnuft, min klokhet, min logik. Utan de är jag ingenting, bara ett fragment av mitt gamla jag.
Hur hittar man tillbaka till sig själv igen..?
 
Kommentarer
Postat av: Linnéa

Man söker jobbet Åsa tipsa dig om och flyttar hit. :P

Svar: Ska kolla upp det, vore otroligt skönt att komma bort här ifrån skell-hell!
sophiedarling.blogg.se

2012-08-16 @ 14:45:34
URL: http://jonasjoochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †