Omplanering

Det blir inte alltid som man tänkt sig.. Hade nämligen tänkt fara till broder Niklas, M1 & M2 idag tillsammans med min lillebror, men han är i princip omöjlig att övertala till någonting. Efter lunch hade jag fortfarande inte lyckats övertala honom så då sket jag i det, var tvungen stöka undan lunchen, duscha och städa rummet som jag sover i nere i källaren eftersom Maria ska ha gäster idag och då måste det se bra ut. Sen så hann klockan bli lite väl mycket för att jag skulle hinna spendera nå tid med dem. Det skulle säker ta minst 40min att gå, enkel väg och så skulle jag måsta hinna hem till middagen. Jag alltså i princip bara hinna in genom dörren för att säga hej och sedan måsta gå igen. Så vi planerade om det till Torsdag. Det blir nog bra, då har jag mer tid på mig att övertala Eric.
Har f.ö hunnit med att ladda in all musik på datorn i iTunes och lagt in lite ny musik i mobilen nu då det ändå inte blev av att träffa boysen något.
Undra vad man ska hitta på ikväll då.. Någon som har ett förslag?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †