Nu kör vi!

Tre i rad kan ju vara trevligt, men inte när det gäller dagar med huvudvärk. Men det går nog över snart. Idag har jag absolut inget planerat så det är lite drygt, jag har dock en levande mobil igen, woho! Har inte hittat sladden än, men fick låna Marias laddare. Nu gäller det att jag håller mig till folk som har iPhone laddare så jag inte blir utan ström. Kan bli en rolig utmaning. På tal om utmaningar så går det inte så bra med den här äta nyttigt och träna utmaningen. Har inte blivit mycket träning här. Jag får mina träningskläder och skor levererade av min mor imorrn så då finns det absolut ingenting som hindrar min träning. Finns ingen möjlighet att skjuta upp det längre, lika bra det för jag behöver verkligen börja förbränna lite dövikt.
Det vore jättekul om ni ville hänga på och träna, det är alltid roligare med gruppträning än att träna själv på varsitt håll. Det är bara att höra av sig till mig om ni är taggade att hänga på och träna. Gå, springa, styrka, vad som ni än känner för, jag är på.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †