Here we go, again

Hade hur mysigt och trevligt som helst igår med Mackan, Joncha och Evve. Jag hittade även ett nytt intresse, att skjuta papperstussar genom ett sugrör. Kanske äckligt och barnsligt enligt vissa, men jag tyckte det var kul och det är väl det som räknas. Dessutom måste man få vara lite barnslig ibland, hur ska man annars lysa upp de gråa dagarna? ;)
Idag kommer Vickan hit och ska umgås lite med mig, det ska bli riktigt trevligt, det var ett tag sedan vi sågs sist.
Jag ska nog ta och ringa ett visst samtal idag som jag har dragit på under halva sommaren. Enda anledningen till att jag har dragit på det är för att jag är rädd för vad som väntar mig på andra sidan luren. Det är samma sak varje gång, det är som att spela rysk roulette. Har man tur så händer det ingenting, men har man otur så brakar helvetet lös och jag vet att jag har antagligen förvärrat situationen genom att skjuta upp på det. Men anledningen till att jag skjuter upp på saker och ting är för att man hoppas någonstans att det ska försvinna med tiden. Det är som barn gör, blundar man så finns det inte längre. Jag tror det är någon sådan metod jag försöker köra på, den lyckas aldrig, men jag fortsätter ändå.
Nä, det är väl bara att ta tjuren vid hornen.
See you on the other side...
Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †