God Morgon!

Blev mer gjort i skogen än väntat. Plockade nämligen 17liter krusbär, jepp 17 LITER. Det är inte illa pinkat, som pappa brukar säga. Hann ned till stan precis i tid till kören, blev dock inte så mycket övat. Hängde istället med min kära vän Ludde som hade en väldigt dålig dag. Jag, Ludde och Manne drog hem till mig efter kören och satt nere i gillestugan och snackade om allt möjligt mellan himmel och jord. När Manne skulle dra hem bestämde vi oss för att ta en promenad och följa han en bit på vägen, sedan bar det av ned mot älven. Satt där och surrade ett tag, vi kom sedan fram till att vi båda var väldigt hungriga så det blev makaroner hos Ludde. Satt där och surra, glodde lite på burken och fulade oss vid datorn. Vid två så kom vi på att det kanske vore en idé att sova, spec eftersom Ludde skulle till skolan idag, så jag tog soffan.
Vaknade kvart över sju i morse och Ludde en halvtimme senare, följde han mot skolan och fortsatte sedan min vandring hem.
Känner mig sjukt trött, men det känns bara onödigt att gå och sova nu när jag ändå har klivit upp. Så det blir att hålla ut och försöka att hitta på saker att sysselsätta mig med.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †