Äventyr? JA, Tack!

Har precis kommit hem från en trevlig kväll på blåhuset. God mat, gott sällskap och mycket surrande, speciellt ifrån mig.
Det var som om det inte gick att få stopp på mig, enda gången jag inte sa något var då jag tuggade maten. Det var nästan så de andra trodde jag var onykter, men de vet ju om att jag är nykterist.
Men det beror på att jag har sovit max två timmar i natt, då blir jag så, över speedad och surrig. Det går inte att få stopp på mig, jag säger och gör precis vad jag vill och känner för.
På ett sätt är det ganska skönt att kunna säga och göra vad man vill, men samtidigt så kan det bli för mycket. De i ens omgivning kan bli less. Men då får de säga till så får man se till att hålla tyst.
Det är just när jag är såhär övertrött och lycklig som jag vill fara ut på äventyr och hitta på bus. Men alla andra brukar vara för trötta och orkar inte och sitter hellre hemma vid tv:n eller datorn.
Tror jag ska försöka få tag i nån som vill hitta på galenskaper tillsammans med mig i natt. Vi ser väl vad som händer, dags att gå på jakt!
Bara att höra av sig till mig ifall ni blir taggade att hänga på.
Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †