Underbara, Vackra, Regn!

Jag känner att det var ett tag sedan jag skrev nu. Har haft ganska fullt upp och sedan har jag glömt bort det. Men har man ett minne som en halv guldfisk så har man.
Sen senast jag skrev så har jag hunnit ner till Borås igen och ett snabbstopp i Linköping så jag kunde gömma ett påskägg åt brorsan ;) Jag hade självklart med mig ett ägg till syrran och henke också. Det ät alltid lika kul att se när folk letar och letar efter sina ägg och hittar det precis när de är påväg att ge upp.
Det är så trevligt här i Borås, jag trivs verkligen! Om jag kunde skulle jag flytta nu direkt. Men det gäller att hitta ett jobb eller möjligtvis någon utbildning först, sen så har jag det där fördömda körkortet att ta också. Det är ett mål jag har, att jag måste ha tagit körkortet innan jag får flytta ner. Men det är på g, sakta men säkert går det framåt. Har halken tre dagar efter jag kommit hem, så det är bara att tagga och jobba på körningen.
Jag har förövrigt upptäckt ett nytt spel, Assassins Creed, jag ÄLSKAR det! Har blivit som besatt av det, om jag kunde skulle jag sitta vid spelet 24/7. Men tyvärr, eller kanske som tur är, så är jag inte den enda som befinner sig i detta hem.
Imorgon så är det Knalleland som gäller, ska kolla efter lite grejer som jag behöver och en liten överraskning också.
Min kära broder Johannes kommer hit från Linköping imorgon kväll och stannar till på fredag. Sedan åker vi tillsammans hem till honom, sover där en natt och sedan bär det av hemmåt igen, tyvärr.
Icket att förglömma, det är Zephyra rep imorrn. Det hade jag tänkt hänga med på. Sno åt mig en stol, digga med till musiken och lyssna på deras goa humor mellan låtarna.
Längtar till imorgon..
Känns som det börjar vara dags att sova nu, så jag får vakna till en ny dag.
Jag hoppas det regnar imorgon med, jag är lite konstig, men jag ÄLSKAR regn!
Mors!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Design © Evelina Bergquist | EVVELUNA †